2011. november 2., szerda

Tömörfenyő,2részes,polcos,fiókos,vitrines gardrób. - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Tömörfenyő, vitrines, kis szekrény eladó!
-Tiszta fenyőből van minden része, a polcok is. Nincs benne pozdorjából készült alkatrész.
Anyaga: borovi fenyő(az egyik legszebb erezetű fenyőfa).
-Méret: mag: 205cm
szél: 50cm
mélys: 38cm
-Az elosztása a fotókon látszik.
Nagyon erős, masszív kivitelű, 25mm vastagságú fenyőből készült szekrény.
A szekrény jobb oldali felső harmadában az oldallap és a tetőlap egy része hiányzik. (fotó mellékelve róla, utolsó kép)
Hogy mi célból van így, ne kérdezze, nem én csináltam, én is így kaptam.
A félreértések elkerülése érdekében, még egyszer leszögezem , a szekrény nem új, hanem használt.
(A zárt szekrény már nincs meg eladtam, tehát az ár is csak az üvegajtós részre vonatkozik. )
-A szállításban igény esetén tudok segíteni.
-Hely. Veszprém megye. Pápa.
Leütés előtt kérem érdeklődjön megvan-e még az árú, mert máshol is hírdetem. Köszönöm!



Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-17 18:58
. Tömörfenyő,2részes,polcos,fiókos,vitrines gardrób. - Jelenlegi ára: 35 000 Ft