2012. február 26., vasárnap

MI 2 multimédia lejátszó és játék konzol - Jelenlegi ára: 6 900 Ft

MI2 multimédia lejátszó-játék konzol eladó.
Van rajta 105 minöségi, szórakoztató játék ( autoverseny, akció, ügyességi, stb. ), MP4, MP3, audio lejátszó, filmet lehet nézni, zenét hallgatni, képnézegetés, van rajta egy 2 mpixeles kamera, érintö képernyös TFT felület, pc, fejhallgató, , A/V csatlakozó, kijelzö méret 7 cm x 5. 5 cm, SD kártyával bövithetö.
Sérülés mentes, hibátlanul müködik!
A belsö memória elvileg 16 GB, de ezt csak fórumon olvastam, én nem játszom vele.
Ebböl a konzolból 2 db. volt és a másikhoz, amelyiket eladtam, odaadtam a 6V-os töltöt, az adatkábelt és a gyári dobozát, ezek nincsenek hozzá.
Tehát hiányos ként hirdetem, maga a konzol tökéletesen müködik, de DC 6V-os töltö, adatkábel szükséges hozzá!
A konzol aksiját teljesen feltöltve adom. Máshol is hirdetem.
Posta plusz 1000 Ft, elöre utalást követöen.



Jelenlegi ára: 6 900 Ft

Az aukció vége: 2012-02-27 11:18
. MI 2 multimédia lejátszó és játék konzol - Jelenlegi ára: 6 900 Ft